עמוד הבית » אבטחת בתים פרטיים

אבטחת בתים פרטיים

בתים פרטיים

אבטחת בתים פרטיים- שירות אשר אנשים מסוימים נזקקים לו, לעתים באופן נקודתי (כמו למשל בעת היעדרות ממושכת) ולעתים באופן קבוע כאשר ישנו סיכון מיוחד. 

דרגים פוליטיים מסוימים נהנים משירותי אבטחה מטעם השב“כ, אך גם במגזר הפרטי ישנם אנשים אשר מרגישים מאוימים, מתוקף היותם בעלי כוח וממון, ולכן הם פונים לשירותי אבטחה פרטיים הכוללים גם את אבטחת ביתם. אבטחת בתים פרטיים תאפשר להם ולמשפחתם לחיות חיים רגילים ובטוחים ולנהל שגרת חיים ללא הפרעה. 

אך אל תחשבו שאבטחת בתים פרטיים היא אך ורק עבור אנשי עסקים עשירים או ידוענים הסובלים ממטרידים.

במקרים רבים יש צורך לשמור על בניינים בשיפוץ העומדים ריקים, או אתרי בנייה מפני פולשים וגנבי רכוש ואז יש צורך בשירותי אבטחה.

מדוע צריך אבטחה פרטית

אילו היינו חיים בעולם מושלם לא היינו נזקקים לשירותי אבטחת בתים פרטיים וגם לא לשירותי המשטרה. אך לצערנו בעולמינו ישנם מקרים רבים של פעילות עוינת, גנבות רכוש, ונדליזם ופעולות זדון מסוגים שונים ולכן אנו זקוקים להגן על ביתנו, רכושנו וכמובן בני המשפחה. 

המשטרה היא זו הממונה על ביטחון הציבור והיא זו אשר צריכה להתמודד עם מקרים של פריצות לבתים, גנבות רכוש, ונדליזם, הטרדות וכל הפרה של הסדר הציבורי. אך כולנו מבינים שהמשטרה אינה מסוגלת להעניק שירות פרטי לכל אזרח. למשטרה אין את התקציב וכוח האדם בשביל להיות נוכחת בכל מקום, ולכן אנו נזקקים לשירותי אבטחה פרטיים.

אבטחת בתים פרטיים מסייעת לכם במניעת מקרים של גנבות רכוש; מניעת מקרים של ונדליזם בבתים פרטיים ובנייני מגורים, בקרת כניסה ועוד.

לא כל מבנה דורש מאבטחים חמושים, לעתים בסך הכול יש צורך בשוער בכניסה לבניין אשר מוודא כי רק גורמים מורשים ייכנסו והוא יכול להזעיק מוקד ביטחון או המשטרה במידת הצורך. שומר בכניסה יכול לסייע במניעת מעשי ונדליזם וגנבות בבניין. חשוב לזכור שאבטחה מייצרת הרתעה!

כיצד מתבצעת אבטחת בתים

אבטחת בתים פרטיים יכולה להתבצע בצורות שונות. זה תלוי כמובן בגודל האיומים ואופיים, מיקום הנכס, התקציב והצרכים המיוחדים.

כל מבנה מקבל פתרון אישי ואבטחת הבתים יכולה לכלול שימוש במאבטחים מיומנים, כולל מאבטחים חמושים; שימוש במערכות תקשורת; שימוש בפתרונות טכנולוגיים הכוללים מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה.

כאשר אתם פונים לחברת אבטחה פרטית מתבצע סקר סיכונים ובהתאם לכך מחליטים על תכנית האבטחה המתאימה לביתכם.

לא משנה עם יש לכם בית עם גינה או דירה אם גם אתם מרגשים מאוימים ורוצים לשמור על ביטחון משפחתכם ורכושכם, תוכלו להיעזר בשירות אבטחה פרטיים ולמצוא שם את הפתרון המתאים לצורך אבטחת ביתכם הפרטי או בניין המגורים. כמו כן אם הנכס שלכם עומד שומם ותרצו למנוע כניסת פולשים. שירותים אלו יאפשרו לכם למנוע הטרדות, גנבות, מעשי ונדליזם וכו‘ ויחזירו לכם את הביטחון האישי.

עולם הביטחון- חברת אבטחה

אבטח בתים פרטיים
אבטחת בתים פרטיים